یمانی آل محمد، امام احمد الحسن (ع) فرمود: برای يکبار هم که شده با خود منصف باشيد و اين سؤال را از خود بپرسيد: آيا قبل از اينكه از علماى آخر زمان درباره وصى امام مهدى (ع) سؤال کنيد ، از رسول خدا (ص) و ائمه (ع) درباره علماى آخر الزمان سؤال کرده ايد؟ آيا از قرآن درباره موضع گيری علماء پرسيده ايد که موضع تغيير ناپذير آنها در هنگام مبعوث شدن انبياء و اوصياء چيست ؟ آيا از آن قرآن کريم پرسيده ايد كه چه كسى آتش ابراهيم (ع) را شعله ور كرد؟ و چه كسى خواستار قتل عيسى (ع) شد؟ و چه کسانى با نوح و هود و صالح و شعيب و موسى و يونس و تمامى انبياء و اوصياء جنگيدند؟ اگر با خودتان منصف نباشيد و حالا به اين سؤال پاسخ ندهيد پس به زودی در آتش جهنم حتما با اين پاسخ جواب خواهيد داد : ﴿وَقَالُوا رَبَّنَا إِنَّا أَطَعْنَا سَادَتَنَا وَكُبَرَاءنَا فَأَضَلُّونَا السَّبِيلَا ﴾ پروردگارا ما از علما و بزرگان خود اطاعت كرديم پس آنها ما را گمراه ساختند … 67 سوره ی احزاب

540498_394857523939726_90915072_n

علامه جعفری : آماده باشید ظهور نزدیک است

دقیق یادم نیست که سال ۸۲ بود یا سال ۸۳ . حضرت آقاي ناصری حفظه الله تعالی در مدینه ی منوره در جمع برخی زائران ایرانی نقل قولی را از حضرت آقاي بهجت رحمت الله علیه مبنی بر نزدیک بودن امر ظهور بیان فرمودند .

آنزمان برایم باورش خیلی عجیب بود .
شاید بار اولی بود که چنین مطلبی را آنهم به این صراحت را می شنیدم .

کلامی از یک بزرگ دینی آنهم مبنی بر نزدیک بودن امر ظهور حضرت ولی الله الاعظم.

مدتها گذشت .
تأمل مان بیشتر شد .

مطالعات مان هم کمی بیشتر .

دیدیم خیلی از بزرگان از علماء در قرن حاضر وعده هایی مبنی بر نزدیک بودن ظهور داده اند .

کمی اعتقادمان بر این امر استوار شد .

در جلسه ی دیدار جوانان شرکت کننده در اجلاس بیداری اسلامی دیدم که اقاي خامنه ای هم بشریت را در بر سر پیچ تاریخی بزرگی ترسیم کردند در حالیکه دوران جدیدی در همه ی عالم در حال شکل گیری است .
—–

چندی پیش نقل قولی را از یکی از دوستانمان شنیدم در رابطه با وعده ی فیلسوف بزرگ و علامه ی جلیل القدر ، مرحوم آقا محمد تقی جعفری مبنی بر نزدیک بودن ظهور .

محمد توحیدلو از بچه های جنگ و از بازماندگان دفاع مقدس است.
….
در جمعی نشسته بودیم .
خاطره ای را که در تلویزیون از مرحوم علامه محمد تقی جعفری در باب شوخی ایشان ( با فلاسفه ) با میرفندرسکی شنیده بودم ؛ نقل کردم.
از آن خاطره های شیرین .
همه خندیدند .

حاج محمد هم به نقل از یکی از دوستانش مطلبی را از علامه برایمان نقل کرد.

وقتی خاطره را برایمان نقل کرد موهای بدنم راست شد .

ما هم که سرمان درد میکند برای این مطالب خوب و شنیدنی .

وقتی خاطره اش تمام شد ، شماره ی آن دوستش را گرفتم تا صحت و سقم مطلب را از خودش جویا شوم .

{ ظهور نزدیک است }

به او هم ( که از جاماندگان از قافله ی شهداست ) زنگ زدم .

خودم را معرفی کردم .

گفتم خاطره تان با علامه ی جعفری در رابطه با امام زمان برایم تعریف کنید .

کمی تامل کرد .

انگار که صدای نفس کشیدنش تغییر کرد .

گفت : عازم مأموریت بودم برای چین .

قبل از سفرم با هماهنگی آقا زاده ی علامه ، خدمت ایشان مشرف شدم .
و به ایشان عرض کردم جهت فلان ماموریت عازم کشور چین هستم .
آقا جان نصیحتی بفرمائید .

حضرت علامه نگاهی به من کردند و با همان لهجه ی مخصوص و شیرین آذری خودشان فرمودند :

آقا جان آماده باشید .

سعی کنید دروغ نگوئید .

ظهور حضرت نزدیک است .
—–
در سفر چین بودم که خبر فوت حضرت علامه را شنیدم و بسیار متأثر شدم و با شنیدن خبر فوتشان آخرین سخن علامه در گوشم زنگ میزد که :

ظهور نزدیک است …

Leave a Reply

